کد خبر: ۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 11 May 2015
همزمان با هفته معلم، آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان روز دوشنبه با اهدا لوح تقدیر به 30 معلم نمونه کشوری، استانی و منطقه ای در سالن احتماعات فرهنگیان ساوجبلاغ برگزار شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این آیین گفت: تعلیم و تربیت یک هدیه الهی است که معلمان پرچمدار این هدیه در کشور سرافراز ایران اسلامی هستند.
ابوالقاسم پالیزگیر ازمعلم شهید استاد مطهری به عنوان شخصیتی تاثیرگذار در گسترش فرهنگ دینی، تفکری، فلسفی، دشمن شناسی و علمی در کشور یاد کرد و افزود: تا زمانی که اندیشه و تفکر این معلم بزرگ در جامعه زنده باشد فعالان عرصه تعلیم و تربیت بال پرواز خواهند داشت.
وی اظهار کرد: به واسطه تلاش فعالان سنگر علم و دانش رشد علمی ایران در جهان به 11 درصد رسیده به گونه ای که دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از روند رشد و توسعه علمی ایران نگران شده اند.
رییس شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ از معلمان این شهرستان خواست نسبت به ترویج اندیشه معلم شهید استاد مطهری در مدارس بکوشند تا آینده سازان ایران اسلامی با خطراتی که دین اسلام و انقلاب را تهدید می کند، آشنایی بیشتری پیدا کنند.
پالیزگیر در ادامه به تلاش دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و گفت: دولتمردان به دنبال پاسخ دادن به دغدغه های معلمان هستند تا این قشر پویا و تاثیرگذار جامعه در راه کمک به توسعه و پیشرفت کشور آسوده خاطر باشند.
وی تلاش دشمن برای تاثیرگذاری بر این قشر زحمت کش را بیهوده دانست و یادآورشد: معلمان ثابت کرده اند که سرباز ولایت هستند و در راه پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم ایستاده اند.
فرماندار ساوجبلاغ حضور و مشارکت معلمان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی را در این شهرستان ستودنی خواند و افزود: در سال جاری همانند سال های گذشته انتظار می رود در برگزاری انتخابات و آموزش دانش آموزان نسبت به پیامدهای منفی اعتیاد و مواد مخدر در جامعه همکاری کنند.
شهرستان ساوجبلاغ 3 هزار و 500 معلم دارد.
در شهرستان ساوجبلاغ 43 هزار دانش آموز تحصیل می کنند.
شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار