کد خبر: ۳۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴ 18 May 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: احداث آزاد راه شمالی کرج از اولویت های مدیریت شهری کرج در سال جاری است.
داوود وحیدی افزود: شورای شهر کرج مجوز ساخت آزاد راه شمالی که یکی از طرح های مهم و پرهزینه استان البرزاست، برای شهرداری کرج صادرکرده است.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: اجرای بخشی از این مسیر قبل از بیلقان و ورودی جاده چالوس بر عهده وزارت راه وشهرسازی است وو ادامه مسیر را شهرداری کرج متقبل شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: مسیر آزاد راه شمالی کرج 25 کیلومتر تعیین شده که اجرای هفت کیلومتر از آن را وزارت راه و شهرسازی و مابقی بر عهده شهرداری کرج قرار دارد.
وحیدی بیان داشت: یکهزار میلیارد ریال از 10هزار میلیارد ریال اعتبار این بزرگراه دربودجه سال جاری شهرداری کرج دیده شده است.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی دولت و کاهش اعتبارات عمرانی دولتی، تلاش مدیریت شهری کرج برای اجرایی این پروژه و جذب اعتبارات مصوب شورای اسلامی شهر با جدیت دنبال می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی پروژه های عمرانی درکرج افزود: پل حصارک یکی از پروژه های بزرگ و به لحاظ کاهش بار ترافیکی با اهمیت کلانشهر کرج است که عملیات ساخت آن به خوبی پیش می رود.
پل قدیمی حصارک حدود 50 سال پیش بر روی آزاد راه کرج - قزوین و بین میدان دانشگاه خوارزمی و کمالشهر کرج احداث شد که با توجه به افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی در سالهای اخیر به یکی از گلوگاههای ترافیکی استان البرز تبدیل شده است.
این پل توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده اما اکنون به علت مشکلات مالی دولت ، شهرداری کرج تکمیل و توسعه آن را متقبل شده است.
ترافیک در این محور همواره موجب نارضایتی مردم و آلودگی هوا شده بودکه شهرداری در فروردین ماه سال گذشته اجرای این پل را بر عهده گرفت .
اعتبار اولیه و پیش بینی شده برای این پل از سوی مدیریت شهری کرج 600میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار