کد خبر: ۳۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 23 May 2015
اسکان  سه هزار زائر حرم امام (ره) در فردیس
فردیس-کرج-ایرنا-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس گفت: این شهرستان درایام سالگرد ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی، میزبان سه هزار و 400 نفر از زائران حرم مطهر آن حضرت است.
به گزارش ایرنا،علیرضا سعادت پور روز شنبه در نشست سالگرد ارتحال امام راحل در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج برگزار شد،افزود: این زائران از مردم شیعه و سنی استان آذربایجان غربی هستند.
وی ادامه داد: علاوه بر میزبانی و اعزام زائران ، دستگاههای اجرایی فردیس به زائران حرم امام خمینی (ره ) در طول مسیر خدمات ارایه می دهند.
سعادت پور افزود: برگزاری مراسم متمرکز با حضورمسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مردم شهرستان فردیس ازبرنامه هایی است که در مساجد این شهرستان برگزارمی شود.
وی اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه تر از همیشه این مراسم در سطح شهرستان برگزار شود.
وی یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره)و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی آن حضرت رسالت امروز تک تک مردم و مسوولان است.
مسوول فرهنگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز در این نشست گفت: 12 حوزه بسیج خواهران و برادران و سالن های ورزشی سپاه آماده پذیرائی و اسکان زائران آذربایجان غربی است.
علی رشیدی افزود: برای اعزام زائران به حرم مطهرامام خمینی (ره) 50 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: ثبت نام برای آحاد مردم و بسیجیان توسط سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس آغاز شده است.
رشیدی گفت: چهار حوزه بسیج به صورت متمرکز برای بزرگداشت ارتحال امام برنامه هایی دارد.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار