کد خبر: ۳۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 25 May 2015
معاون سیاسی انتظامی فرماندار کرج بر شناسایی امکانات و توانمندی‌های موجود فرهنگی در کرج تأکید کرد.
رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌هایی که باید بیشتر به آن توجه کرد اجرای طرح‌های فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه است.
وی ادامه داد: هم اکنون می‌توانیم با شناسایی امکانات و توانمندی‌های موجود فرهنگی برنامه‌های این مهم را در سطح کلانشهر کرج ارتقا دهیم.
این مسئول تأکید کرد: برای اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی نیازمند نگاه مسئولانه و عزم ملی هستیم تا بتوانیم در این حوزه نیز با موفقیت عمل کنیم.
این مسئول تصریح کرد: با برگزاری برنامه‌هایی باید کاری کنیم که این فرهنگ‌ها به هم نزدیک شود و تنوع قومیتی را در آن لحاظ و از ظرفیت همه آنها استفاده کنیم به طوری که بتوانیم شاخص‌های فرهنگی ویژه‌ای را به دست آوریم.
عسگری گفت: در این راستا باید هر برنامه فرهنگی و هنری که در سطح کلانشهر کرج انجام شود باید با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج باشد.
وی بر ضرورت شناسایی استفاده از امکانات و توانمندی‌های موجود فرهنگی و هنری در سطح کلانشهر کرج تأکید کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها می‌تواند حول محور کتاب‌خوانی، فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی، آموزش همگانی و ... باشد.
عسگری گفت: استفاده از توانمندی‌ها و مشارکت عمومی در قالب تشکل‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های فرهنگی هنری و ادبی از مهمترین تاکیدات دولت تدبیر و امید است و مشارکت‌های مردمی در تمام عرصه‌های فرهنگی هنری، به ویژه در اقدامات آموزشی و فرهنگ‌سازی عمومی، ظرفیت عظیمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج افزود: همچنین از تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای سطح شهر که ظرفیت تاثیرگذاری موثر و مفیدی دارند، باید استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار