کد خبر: ۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 25 May 2015
معاون نظارت و امور شرعی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سازمان هلال احمر سومین موقوفه‌دار و املاک‌دار در کشور به شمار می‌آید، گفت: املاک این سازمان ساماندهی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فضل‌الله ذاکری در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان  هلال احمر استان البرز که ظهر امروز در محل ساختمان این نهاد با حضور نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه هلال احمر امدادرسانی به مردم مظلوم و آسیب‌دیده است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد کاملا مردمی و عام‌المنفعه است، افزود: این نهاد بدون هیچ چشم‌داشت و وابستگی به گروه‌های سیاسی و جناحی اقدام به عمیلات‌های مردم‌محور می‌کند.
معاون نظارت و امور شرعی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری" دولت و ملت، همدلی و همزبانی" ، خاطرنشان کرد: داوطلب محور بودن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذاکری با تاکید بر اینکه عمده فعالیت فرهنگی و دینی در این مجموعه بر عهده نماینده ولی‌فقیه است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های وجودی نماینده‌ ولی‌فقیه، مردمی بودن این سازمان است که سبب افزایش اعتماد جامعه و اقشار مختلف می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان جمعیت هلال‌احمر سومین موقوفه‌دار و املاک‌دار در کشور به شمار می‌آید، گفت:برخی دیگر دارای اسناد چندبرگی  است که در نظر داریم به این بخش سامان داده و اسناد تک‌برگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار