کد خبر: ۳۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹ 26 May 2015
معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان کرج گفت: همزمان با سالروز رحلت امام‌خمینی(ره)، ۹ هزار و ۶۰۰ زائر از شهرستان کرج عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) می‌شوند.

به گزارش خبگزاری از کرج، محمدصادق تله‌کو در مراسم ستاد گرامیداشت رحلت امام‌خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز در محل اداره‌کل تعزیرات حکومتی البرز با حضور فرماندار و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه گرامیداشت بیست‌و ششمین سالگرد رحلت امام راحل قرار داریم.

وی با بیان اینکه البرز و شهرستان کرج علاوه بر اعزام زائران خود به مرقد امام(ره) میزبان برخی زائران از دیگر استان‌های کشور نیز است، افزود: اسکان این افراد در شهرستان‌های دیگر استان البرز نیز صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار کرج با اشاره به اینکه طبق آمار نهایی 9 هزار و 600 زائر از شهرستان کرج در روز رحلت امام خمینی(ره) عازم مرقد ایشان می‌شوند، خاطرنشان کرد: 4 هزار زائر از آذربایجان غربی نیز در شهرستان کرج مستقر می‌شوند.

تله‌کو با تاکید بر اینکه ثبت‌نام زائران توسط بسیج انجام شده و کلیه امکانات رفاهی بری این روز تامین شده است، تصریح کرد: بهداشت و درمان حمایت‌های لازم در این روز را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری با نصب بنرهای مربوطه انجام می‌گیرد، گفت: احداث و جانمایی ایستگاه‌های صلواتی باید به گونه‌ای باشد که سبب بروز ترافیک در مسیر نشود.

معاون فرماندار کرج با بیان اینکه با توجه به اقدام خوب پلیس راهنمایی و رانندگی سال گذشته ترافیک سختی نداشتیم، اظهار داشت: برگزاری هر چه بهتر این مراسم سبب می‌شود جوانان بیش از پیش با آرمان‌های امام و شهدا آشنا شوند.

وی با بیان ایکه سال گذشته اسکان زائران به صورت مطلوب صورت گرفت که این امر در سال جاری مورد توجه قرار دارد، گفت: تشکیل کمیته پشتیبانی و راهبردی یکی از برنامه‌های در دستور کار این ایام است.

تله‌کو با اشاره به اینکه باید با آسیب‌شناسی مشکلات سال گذشته مورد برسی قرار گیرد، افزود: ستادهای مربوطه باید در مدت زمان 5 روز تشکیل و مشکلات خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در طول این ایام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: 30 آمبولانس و امدادهوایی برای این مراسم در شهرستان کرج و استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی کفت: به مظور رعایت بهداشت و حفظ امور بهداشتی و درمانی امسال غذاها به صورت کنسرو بین زائران توزیع می‌شود تا از بروز برخی مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

همچنین فرماندار کرج در این جلسه با تاکید بر لزوم حفظ وحدت رویه بین مسئولان استانی و شهرستانی، بیان کرد: امروزه در مواجهه با جنگ نرم قرار داریم که همه عرصه‌ها را متاثر ساخته است.

محمدتقی ایرانی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان نهادینه شود، افزود: با اتکا به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توان توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی را پشت سر گذاشت و به سلامت به سر مقصد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار