کد خبر: ۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 26 May 2015
فرماندار کرج گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر به زائران برای نخستین بار در کرج از امداد هوایی استفاده می‌شود.
محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده است.
وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و شهرداری و ... صورت گرفته است.
فرماندار کرج تأکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های خدمت رسان از تمامی توان خود برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و به ویژه زائران به کار خواهند گرفت.
ایرانی تصریح کرد: طی روزهای 14 و 15 خرداد برنامه‌ها و نشست‌هایی به منظور شناساندن شخصیت امام خمینی (ره) به نسل امروز برگزار می‌شود.
معاون استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به استقرار 30 دستگاه آمبولانس در جاده‌ها و محل‌های اسکان زائران در البرز اشاره کرد و افزود: در ایام نزدیک به به روزهای 14 و 15 خرداد این تعداد آمبولانس در مکان‌های عنوان شده مستقر خواهند شد و تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی و خدماتی به حالت آماده باش قرار می‌گیرند.
ایرانی تأکید کرد: در این راستا و به منظور خدمات رسانی بیشتر به مردم امسال برای نخستین بار از امداد هوایی نیز برای خدمت رسانی به مردم در این ایام استفاده می‌شود.
به گفته وی امسال بیش از 14 هزار زائر در ایام ارتحال امام خمینی (ره) میهمان شهرستان کرج هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار