کد خبر: ۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 26 May 2015
فرماندار کرج با اشاره به اهمیت رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: یکی از مهمترین نیازهای توسعه ورزش در کرج ارتقای امکانات ورزشی است تا به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدتقی ایرانی عصر امروز در جلسه هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی این شهرستان اظهار کرد: کرج با توجه به مشکلات و کمبودها در حوزه ورزش اما بازهم هم توانسته در رشته‌های مختلف قهرمانان و ورزشکاران بسیاری را تربیت کند.
وی ادامه داد: کرج ورزشکاران و قهرمانان بسیاری را دارد که توانسته‌اند با حضور در صحنه‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی‌های بسیاری را برای این کلانشهر به ارمغان بیاورند.
فرماندار کرج با اعلام اینکه کرج ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه ورزش دارد،‌ افزود: با رفع کمبودها و ارتقای تجهیزات و امکانات ورزشی می‌توانیم این مهم را در کرج نیز با رشد بیشتری همراه کنیم.
ایرانی نهادینه کردن فرهنگ ورزش را در بین اقشار مختلف مهم خواند و عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای توسعه ورزش در کرج ارتقای امکانات است تا ورزشکاران و ورزش‌دوستان بتوانند بدون دغدغه به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما همواره مردم را به ورزش توصیه کرده است،‌ تصریح کرد: بزرگان دین اسلام در آموزه‌های دینی ما بهترین کارها را بعد از عبادت، ورزش دانسته‌اند و مطابق با همین دستورات نیز، مقام معظم رهبری دعوت به را ورزش، امر به معروف دانسته‌اند.
فرماندار کرج با اشاره به وضعیت ورزش در این شهر خاطرنشان کرد: کرج مهد ورزش و قهرمان‌پروری است و ورزشکاران این شهر می‌توانند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نیز صاحب مقام شوند.
ایرانی با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات کرج حضور تعداد بسیاری از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی است، بیان داشت: ارتقای ورزش‌های همگانی می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی به نحو شایسته‌ای تأثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مزایای ورزش، نقش محوری آن برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد به مواد مخدر است، یادآور شد: نهادهای مدنی، می‌توانند با مشارکت در آگاه‌سازی مردم در خصوص تأثیر ورزش در سلامتی افراد، نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی داشته باشند.
رئیس هیئت‌ ورزش‌های همگانی شهرستان کرج ‌نیز در این جلسه ‌با بیان اینکه 74 رشته ورزشی در کرج فعال است، افزود: از این تعداد 27 رشته اصلی و 47 رشته زیر‌مجموعه ورزش همگانی هستند.
علی محبی ادامه داد: در شهرستان کرج بیش از 30 هزار بیمه شده در حوزه ورزش همگانی وجود دارد که کارت بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند.
محبی در ادامه به وضعیت مناسب هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرج و استان البرز در سطح کشور اشاره کرده و گفت: کسب رتبه ششم در میان 31 استان کشور، برای استان نوپای البرز افتخاری ویژه است و امیدواریم به‌زودی به‌عنوان برترین استان کشور در ورزش‌های همگانی ارتقا پیدا کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد که با تأسیس ایستگاه‌های ورزش همگانی در پارک‌ها، شاهد رشد و توسعه ورزش در میان شهروندان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار