کد خبر: ۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 27 May 2015
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ما به دنبال رواج ورزش سالم هستیم و با باشگاه‌هایی که پودر و مکمل بفروش برسانند، برخورد خواهیم کرد.
ناصر پورعلی فرد، در گفت وگو با ایسنا البرز، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان در این خصوص کوتاه نخواهیم آمد و با هر فرد و باشگاهی که اقدام به خرید و فروش مکمل و پودر کند برخورد می‌کنیم.
وی افزود: این موضوع را به همه خانواده بدنسازی و پرورش اندام ابلاغ کرده‌ایم و امیدوارم در صورت برخورد گلایه‌ای ایجاد نشود.
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ما در این زمنیه حتی تذکرات لازم به ملی پوشان خود هم داده‌ایم و به هیچ عنوان دوست نداریم با خوردن قرص و پودر برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
پورعلی فرد ادامه داد: ملی پوشان ما به هیچ عنوان اجازه ندارند در باشگاههای خود اقدام به خرید و فروش پودرهای هر چنداستاندارد کنند و در این زمنیه به شدت سخت گیر خواهیم بود.
وی در پایان یادآور شد: با وجود آن که می‌دانیم باشگاه‌ها و ورزشکاران ما از این راه امرار معاش می‌کنند بایستی عنوان کنم ما به دنبال گسترش ورزش پاک هستیم و دوست نداریم در این راه هم ملی پوشان و هم ورزشکاران عادی با مصرف برخی مکمل‌ها و پودرها به بدن خود آسیب وارد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار