علیرغم وعده مسئولان
به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر معاون فرماندار کرج اقدام به خرید کالا به ویژه مواد غذایی و یا استفاده از تاکسی نکرده باشد.
کد خبر: ۴۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر و با حذف سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت این محصول استراتژیک، شاهد افزایش قیمت‌ها در کرج هستیم.
این در حالی است که برخی از مسئولان کشوری و استانی، مدعی بودند که گران‌تر شدن بنزین نباید در افزایش قیمت‌ها اثرگذار باشد.
البته چنین استدلال‌هایی پیش از این و به ویژه در دولت گذشته نیز مطرح می‌شد، اما هر بار که قیمت حامل‌های انرژی بالاتر می‌رفت، به واسطه آن بسیاری از اجناس نیز گران می‌شد.
به عنوان نمونه و با افزایش قیمت بنزین در روزهای اخیر، برخی از رانندگان تاکسی در کرج از جمله خط سه‌راه رجائی شهر – فلکه اول رجائی شهر – خیابان سیزدهم، میان جاده – میدان حصارک، میدان حصارک - چهاراه طالقانی اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند.
همچنین قیمت برخی از انواع میوه، سبزیجات، برنج و محصولات غذایی دیگر نیز به بهانه افزایش قیمت بنزین گران شده است.
این در حالی است که چند روز قبل
معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج گفت: تک نرخی شدن بنزین نباید موجب افزایش کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی شود و دستگاه‌های نظارتی با متخلفان برخورد خواهند کرد.
محمدصادق تله‌کو، با اشاره به افزایش 20 درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی در ابتدای سال 94 اظهار داشت: هیچگونه افزایش مجددی برای خودروهای حمل و نقل عمومی انجام نگرفته است و با تاکسی‌هایی که از مسافران مبلغ بیشتری بابت کرایه تاکسی دریافت می‌کنند از طریق مجراهای نظارتی برخورد خواهد شد.
به نظر می‌رسد که معاون فرماندار کرج در روزهای اخیر اقدام به خرید کالا و یا استفاده از تاکسی نکرده باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیامک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
همش وعده همش وعید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار