کد خبر: ۴۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 31 May 2015
معاون عمرانی استاندار البرز گفت: از روز 12 لغایت 16 خرداد ماه جاری نیز 17 بیمارستان دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی آماده خدمات رسانی به زائران در این ایام هستند.

هیربد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات به زائران در ایام سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در این استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز نیز در این ایام میزبان زائرانی از استان‌های مختلف کشور است، ‌خاطرنشان کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌های استان برای پذیرایی از زائران استفاده می‌شود و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات به زائران انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، از روز 12 لغایت 16 خرداد ماه جاری نیز 17 بیمارستان دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی آماده خدمات رسانی به زائران در این ایام هستند.

به گفته وی 50 دستگاه آمبولانس نیز برای امدادرسانی در سطح استان البرز آماده شده است.

معاون استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر انتقال آرمان‌های امام راحل به نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید به درستی ابعاد شخصیتی امام راحل را برای نوجوان و جوانان امروز بازگو کنیم.

وی انتقال اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) را از دیگر وظایف مسئولان به نسل امروز دانست و گفت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی با استفاده از همان اندیشه‌های امام توانسته‌اند انقلابی را در کشور خود ایجاد کنند که لازم است ما نیز این اندیشه‌ها را به درستی در بین نسل امروز تبیین کنیم.

معصومی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی را در این زمینه مهم خواند و از مسئولان خواست تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این ایام در نظر بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار