کد خبر: ۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 31 May 2015
معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه زمینه احداث مراکز درمانی در البرز تسهیل می‌شود، گفت: مرکز درمانی باید امنیت لازم را داشته باشد تا در مواقع وقوع حوادث مشکلی به وجود نیاید.
هیربد معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد مشکلات موجود برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در زمین 6 هزار متری واقع منطقه حصار کرج که توسط فردی خیر اهدا شده بود، اظهار داشت: برای ساخت این مرکز باید دیواره‌ ساحلی مدنظر احداث شود.

وی با بیان اینکه با مدیر آب منطقه‌ای صحبت شده تا اجازه برای ساخت این مرکز داده شود، افزود: تحقق این مهم با رعایت قوانین مذکور انجام می‌شود.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه زمینه ساخت مراکز درمانی در استان البرز تسهیل می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک لازم برای انجام این امر صورت می‌گیرد.

معصومی در پاسخ به اظهار خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه خیر این زمین به سبب وجود موانع شدید اداری از کار خود منصرف شده است، تصریح کرد: به طور قطع خیرین باید ملزم به رعایت قوانین موجود باشند چرا  که قوانین برای تحقق حقوق مردم تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر هشدار جدی برای سخت‌گیری درباره این مهم بود، گفت: مرکز درمانی باید امنیت لازم را داشته باشد تا در مواقع وقوع حوادث مشکلی در این باره به وجود نیاید.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه متاسفانه آب منطقه‌ای بودجه‌ای برای ساخت دیوار ساحلی ندارد، اظهار داشت: با ساخت دیوار ساحلی پروانه احداث مرکز درمانی به سرعت صادر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار