رئیس مجلس شورای اسلامی در صبحانه کاری با مدیران ارشد شرکت های کره ای در سئول بازار ایران را ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری دانست و گفت مجلس از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند.
کد خبر: ۴۴۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 29 June 2017
به گزارش تابناک : لاریجانی گفت: بخش های نفت و گاز، راهسازی و حمل و نقل، محیط زیست، انرژی های پاک، پتروشیمی و صنایع به ویژه خودروسازی بخش هایی هستند که زمینه برای سرمایه گذاری خارجی فراهم است.
لاریجانی با اشاره به تبلیغات سیاسی آمریکایی ها برای حذف رقبای اقتصادی افزود: آمریکا حرف های سیاسی می زند و در عمل خودشان صد فروند بوئینگ به ایران فروخته اند.
رئیس مجلس در نشستی خبری نیز تهدید آمریکایی ها به تحریم را حرف های تکراری و لفاظی دانست و گفت: آمریکایی ها قبلا هم اموال سپاه را تحریم کرده بودند.
لاریجانی گفت: دولت آمریکا باید مطابق قوانین بین الملل عمل و نباید مسائل سیاسی را با تجارت خارجی معامله کند.
رئیس مجلس با سیاست مزورانه آمریکا در منطقه در موضوع قطر اشاره کرد و افزود: ابتدا با تهدید عربستان، آمریکایی هم علیه دوحه موضع گرفت اما بعد از قرارداد کلان فروش اف 16 به قطری ها، آمریکا با این کشور مانور برگزار کرد.
لاریجانی درباره بحران در روابط کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس هم گفت: سعودی ها باید بپذیرند کشورها مستقل هستند.
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه عربستان نباید از تروریست ها حمایت کند گفت: داعش اکنون 30 میلیارد دلار سلاح در اختیار دارد که از کره مریخ نیامده است.
لاریجانی درباره مسائل شبه جزیره کره هم گفت: استفاده از سلاح کشتار جمعی را نادرست می دانیم و معتقدیم مسائل دو کره باید از طریق سیاسی و گفتگو حل شود.



منبع : شبکه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار