کد خبر: ۴۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴ 10 June 2015
مدیرکل دفتر اقتصادی و هماهنگی امور بین‌الملل استانداری البرز بر ضرورت ایجاد نمایشگاه دائمی در استان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صمد بهزاد ظهر امروز با حضور در کارگروه صادرات غیرنفتی گفت: یکی از نیازهای استان ایجاد نمایشگاه دائمی است که باید جایگاه مناسبی برای راه‌اندازی آن در استان البرز پیش‌بینی شود.
وی ادامه داد: البته پیشنهاداتی برای جانمایی این نمایشگاه ارائه شده، لذا لازم است تدابیر اساسی برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن در استان انجام شود.
این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون کارهای مطالعاتی درباره جانمایی این نمایشگاه که بین تهران و کرج قرار دارد در حال انجام است.
بهزاد تصریح کرد: برای توسعه و ارتقای مدیریت اقتصادی در استان لازم است تلاش خود را برای ساخت و بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی بین‌المللی دوچندان کنیم.
این مسئول افزود: استان البرز با داشتن ظرفیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و تولیدی به راه‌اندازی چنین نمایشگاهی نیاز دارد و لازم است تا با تلاشی دوچندان این مهم هر چه سریع‌تر در البرز محقق شود.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز 13 درصد صنایع کشور را در خود جای داده است، لذا با توجه به این ظرفیت باید نهایت بهره‌برداری را برای توسعه استان در بعدهای مختلف انجام دهیم.
به گفته بهزاد، احداث نمایشگاه دائمی بین‌المللی استان البرز با محوریت بخش خصوصی و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان البرز در دستور کار قرار دارد.
این مسئول در ادامه از اعزام هیئت‌های تجاری استان البرز به خارج از کشور در سال جاری خبر داد.
این مسئول گفت: اعزام هیئت‌های تجاری استان به کشورهای هند، آذربایجان، ترکمنستان و عراق برای تبادل نقطه‌نظرات کارشناسی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های ویژه اداره‌کل اقتصادی و هماهنگی امور بین‌الملل استانداری البرز در سال جاری خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار