معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز
با آغاز تابستان و تعطیلی مدارس پدید‌ه‌ای اجتماعی تحت عنوان «اوقات فراغت» رخ می‌نماید، این موضوع با توجه به ترکیب جمعیت جوان کشور و به تبع آن استان البرز اهمیت دو چندان می‌یابد، و از دیر‌باز یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها، مسئولین امر و حتی جوانان بوده است بطوریکه همواره درصدد پر‌کردن اوقات فراغت و کیفیت‌گذران آن و همچنین غنا بخشیدن به فعالیتهای آن بوده‌اند
کد خبر: ۴۶۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 18 July 2017
به گزارش تابناک البرز، افتتاح خانه جوان به عنوان ماوا و بستری برای فعالیت های سمن های مربوط به این حوزه و جوانان خوش فکر استان از جمله اقدامات زیرساختی در حوزه جوانان بوده همچنین اختصاص یک درصد بودجه دستگاه های استان به امر ورزش برای ارتقا سرانه ورزش در البرز که سال گذشته برای نخستین بار محقق شد نیز از جمله دستاوردهای شاخص محسوب می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

فتح الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در این رابطه به خبرنگار تابناک البرز گفت: اکنون سرانه ورزش در استان البرز 40 سانتیمتر مربع که این میزان با متوسط سرانه کشوری 60 سانتیمتر فاصله دارد.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به البرز از بودجه ای که 9 برابر بودجه استان بود بخش قابل توجهی به امر ورزش تخصیص داده شد ادامه داد: در کنار این موضوع از عوارض 27 صدم در بودجه امسال استان به تکمیل ورزشگاه ها تعلق پیدا کرده است.

معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به تحقق یک درصد بودجه دستگاه ها به صورت صد در صدی به ورزش استان افزود: این امر برای اولین بار در البرز در سال گذشته محقق و نهادینه شد و امسال نیز 12 میلیارد تومان از این طریق تخمین زده می شود.

حقیقی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه جوانان فرصت و ثروت ملی محسوب می شوند، افزود: در استانی که قبلا حضور داشتم ورزش استان از جایگاه بسیار پایینی به جایگاه مطلوبی دست پیدا کرد از این رو در عمل ثابت کردیم که مقید به برنامه ها و وعده ها هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص اوقات فراغت بسترهای استان بسیار ضعیف است خاطرنشان کرد: سرانه آموزش و پرورش البرز نصف متوسط کشور است و در چنین شرایطی با وجود ضعف در زیرساخت ها باید از موازی کاری پرهیز شود و از امکانات موجود در ادارات و سازمان به صورت متمرکز بهره برد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار