مدیرکل کمیته امداد استان البرز:
نسخه زمان دار توانمندسازی مددجویان باید در ابتدای تحت حمایت قرارگرفتن به آن ها تحویل و روند پذیرش و خروج در چرخه حمایتی کمیته امداد باید دارای جریان اصولی باشد.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 19 July 2017

محمد محمدی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: خانواده های نیازمند در ابتدای تحت حمایت قرار گرفتن باید بدانند حمایت امداد دائمی نیست و باید پس از اطلاع از مدت و نوع خدمات با دریافت نسخه زمان دار توانمندسازی در جهت کسب استقلال اقتصادی حرکت کنند.

وی با تاکید بر استفاده تخصصی از ظرفیت ارگان ها، ادارات و مراکز آموزشی در جهت محرومیت زدایی، افزود: دانشگاه ها می توانند با قرار دادن موضوعات احسان و انفاق در تهیه پایان نامه های دانشجویی به امر توسعه و ترویج حمایتگری و فقرزدایی در جامعه کمک کنند.

محمدی فرد با تاکید بر شناسایی ظرفیت های مددرسان برای توسعه امداد گفت: بسیج خواهران، سازمان های ارزشی و فرهنگیان پتانسیل خوبی برای یاری رسانی به امداد در امر مددکاری هستند که باید به نحو احسن از آن ها بهره ببریم.

مدیرکل کمیته امداد البرز فرصت ها را به عنوان گنج در میان منابع گوناگون امداد برشمرد و افزود : با شناسایی فرصت ها امکانات بالقوه به فعلیت می رسد و در خدمت تحقق اهداف امداد قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نجات هر نیازمند ارزش افزوده ای برای نظام اسلامی است، یادآور شد: برخی با علم به اینکه محرومان پای این انقلاب ایستاده اند با طرح نقشه های شوم به دنبال این هستند که مانع حمایت این قشر از جمهوری اسلامی شوند.

محمدی فرد با اشاره به ضرورت تعامل هدفمند با خیریه ها، گفت: باید با استفاده از روش خوشه بندی، انتظارات امداد را به صورت تخصصی دسته بندی از خیریه ها در جهت برآورده کردن آن استمداد بطلبیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار