کد خبر: ۴۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 15 June 2015
معاون استاندار البرز گفت: بایستی برای برون رفت از چالش موجود از همه توان و ظرفیت کشور بهره برد.
به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار در آیین دومین سالگرد حماسه بزرگ 24 خرداد در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، گفت: امروز دولت مردان بر این باور هستند که در سایه آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ می توان کارهای بزرگی برای کشور انجام داد.
وی بیان کرد: دولت معتقد است برای خارج شدن از چالش های موجود راهی جز استفاده از تمام ظرفیت های کشور وجود ندارد و بایستی با همه توان از آن بهره برد.
کامکار ادامه داد: امیدوارم در سال همدلی و همزبانی که با دور اندیشی رهبر انقلاب نامگذاری شده بتوانیم برای پیشرفت نظام تلاش کنیم.
در بخش دیگر از این آیین رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: فضای مناسبی در دولت تدبیر و امید در بحث علم و فناوری به وجود آمده است که امروز شاهد بالندگی در بحث اقتصاد و شرکت های دانش بنیان هستیم.
عطاالله ربانی افزود: امروز ایران اسلامی رتبه بالای علمی در جهان از نظر ارائه مقاله به خودش اختصاص داده و ایران امروز از نظر فارغ التخصیلان مهنذسی بعد از دو کشور امریکا و روسیه در رتبه سوم قرار دارد.
وی بیان کرد: در کشور ما باید به مباحث دانش بنیان اهمیت بسیاری داده شود چرا که می تواند بسیاری از کمبودها را رفع کند و امروز خوشحال هستیم که در استان البرز نیز بعد از سر کار آمدن دولت ندبیر و امید این شرکت ها از عدد 7 به عدد 55 رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار