سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد می‌گوید عملکرد ضعیف داوری در شکست تیمش موثر بوده‌است.
کد خبر: ۴۸۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 01 September 2017
به گزارش تابناک : محسن خبیری پس از شکست تیم فرش‌آرا مقابل مقاومت البرز اظهار کرد: با توجه به شناختی که از مقاومت البرز داشتیم، می‌دانستیم این تیم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و با جذب بازیکنان سرباز حتی قوی‌تر هم شده‌است و بازی سختی را در پیش داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و به هیچ وجه یک تیم واقعی نبودیم. با این حال در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم به بازی برگشتند و موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه مقاومت البرز به وجود آوردند.

خبیری خاطرنشان کرد: با بدشانسی توپ‌هایمان به تیرک دروازه مقاومت البرز اصابت کرد و متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصصوص داوری این بازی گفت: واقعا شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم، در داخل خانه تیم ما از داوری ضربه می‌خورد در بازی‌های خارج از خانه به همین صورت، متاسفانه در این بازی پنالتی واضح در محوطه جریمه را داور اعلام نمی‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در آینده فیلم‌های داوری را نگاه کنند  و به صورت تخصصی مسائل داوری را کارشناسی کنند. باشگاه فرش‌آرا در چند سال اخیر از ناحیه داوری ضربات زیادی ‌خورده‌است، به هیچ عنوان نمی‌خواهم این شکست را توجیه کنم ولی قطعا باید در آینده کارشناسان داوری در خصوص صحنه‌های خاص و حساس این مسابقه اظهارنظر نمایند.

وی در خصوص جو سالن شهدای مدافع حرم گفت: خوشبختانه در هر دو سالن تماشاگران خوبی داریم ولی در این بازی با سیاست‌هایی که باشگاه در نظر داشت تصمیم گرفتیم در این سالن، مسابقه خود را  برگزار کنیم، اعتقاد دارم بازیکنان به این شوک احتیاج داشتند تا  کمی خود را پیدا کنند.

وی درباره درگیری در پایان بازی در رختکن عنوان کرد: بازیکنان خود را به خوبی کنترل کردیم و هیچ اتفاقی در رختکن تیم ما رخ نداد، متاسفانه مسئولین تیم مقاومت البرز به داور بازی اعتراض کردند، واقعا برایم جای تعجب دارد که تیم ما از داوری متضرر شده است ولی این تیم به داور اعتراض می‌کند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار