کد خبر: ۵۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 20 June 2015
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی در دستور کار قرار گرفت.
جعفر مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در این راستا و با هدف تحقق اهداف مورد نظر با اداره کل بهزیستی استان البرز همکاری و تعاملاتی را در نظر گرفته‌ایم.

وی تأکید کرد: با هدف کیفیت بخشی و تولید محتوای آموزشی دوره پیش دبستانی همکاری دو جانبه معاونت آموزش ابتدایی و اداره کل بهزیستی استان البرز انجام شده است.

این مسئول تأکید کرد: در این همکاری‌ها درباره نقش و تأثیر آموزش‌های دوره پیش دبستانی در دستیابی به اهداف دوره دبستان و همچنین پرورش مهارت‌های ذهنی و اجتماعی مدنظر قرار گرفته است.
مقیمی در ادامه سخنان خود بر لزوم همکاری آموزش و پرورش البرز و بهزیستی این استان تأکید کرد و اظهار داشت: ضرورت پرداختن به سبک زندگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و پرورش مهارت‌های زبان فارسی از مهمترین برنامه‌های این معاونت در تولید محتوای آموزشی این دوره با رعایت اصل ارتباط طولی و عرضی برنامه درسی با محتوای آموزشی دوره دبستان است.
وی خاطرنشان کرد: پس از تبادل نظر با مدیر کل بهزیستی استان مقرر شد به منظور کیفیت بخشی به فعالیت‌های دوره پیش دبستانی و با هدف یکسان‌سازی محتوای آموزشی در مراکز پیش دبستانی پس از بررسی محتواهای موجود در استان توسط کمیته تولید محتوا، یک نوع محتوا انتخاب و در مراکز پیش دبستانی مورد آموزش قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: به منظور نظارت بر عملکرد مراکز پیش دبستانی و همچنین تبادل تجربیات، گروه‌های بازدیدی با مشارکت دو اداره کل تشکیل و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته وی نظارت مستمر بر این مراکز نیز از مهمترین وظایف این گروه‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار