مدیرکل ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره استقبال البرزی‌ها از طرح حافظان وحی از جذب دو هزار نفر حافظ قرآن در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 09 October 2017
به گزارش تابناک : مدیر ارشاد استان البرز به جذب ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه فرهنگ استان اشاره کرد و گفت: این مهم از سوی بخش خصوصی و طی بازده زمانی سه ماهه انجام شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح حافظان وحی در استان خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته و با اجرای این طرح دو هزار نفر جذب شده اند. برای افراد جذب شده کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز استقبال از طرح حافظان وحی را پرشور اعلام کرد و افزود: البرز در این زمینه الگویی ارائه کرده است که امیدواریم در سطح کشور اجرایی شود.

خیلدار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور، گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در استان البرز ۲۵۰ هزار نفر حافظ قرآن خواهیم داشت.



بانک اطلاعات خبرنگاران البرزی به روز می‌شود

وی با اشاره به اهمیت ورود خیرین به حوزه فرهنگ و هنر، گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است.

خیلدار با اشاره به حضور خیرین فرهنگی در نمایشگاه کتاب استان، گفت: بسیاری از فعالیت های فرهنگی بدون اعتبارات دولتی انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز با اشاره به دغدغه های موجود در حوزه رسانه، گفت: درصددیم بانک اطلاعاتی خبرنگاران استان را به روز کنیم.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه مدیران باید از روحیه انتقادپذیری برخوردار باشند، گفت: خبرنگاران باید با فکری باز پیگیر اخبار باشند.





منبع : ذاکر نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار