تکذیب یک شایعه سازی زشت
با پیگیری های خبرنگار تابناک مشخص شد که دهقان فداکار زنده بوده و از شنیدن این شایعه و خبر دروغ دلگیر شده و گفته است "من به این مردم بد نکردم، چرا برخی منتظر مرگم هستند؟"
کد خبر: ۵۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 23 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: زندگی افراد مشهور همواره مورد توجه مردم است و این امر فرصت را به دست رسانه های زرد و افراد بی اخلاق می دهد تا از کنار نام و شهرت آنها، برای خود نان و آبی به دست آورند.
از سوی دیگر با رشد و توسعه تکنولوژی و دسترسی افراد به ابزار رسانه ای، شایعه پردازی با سرعت بیشتری تکثیر می شود.
از جمله اینکه چندی پیش ناگهان برخی رسانه ها خبر مرگ ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون را در شرایطی منتشر کردند که وی در بستر بیماری بود و این شایعه دست به دست در تلفن های همراه و تبلت ها می گشت.
خانواده پورعرب به شدت از این شایعه ناراحت شده بودند، اما نتوانستند به شایعه سازان و دروغ پردازان اعتراض و گلایه خود را منعکس کنند.
بر اساس این گزارش، چند روزی است که شایعه مرگ دهقان فداکار در فضای مجازی منتشر شده است.
با پیگیری های خبرنگار تابناک مشخص شد که وی زنده بوده و از شنیدن این شایعه و خبر دروغ دلگیر شده و گفته است "چرا برخی از مردم منتظر مرگ من هستند؟"
أزبرعلی حاجوی مشهور به ریزعلی خواجوی و دهقان فداکار (زادهٔ ۱۳۰۹ خورشیدی در میانه) فردی است که داستانش سال‌ها است با عنوان «دهقان فداکار» در کتاب فارسی سوم دبستان مدارس ایران چاپ می‌شود.
او اکنون در حصارک کرج ساکن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار