آمارهای تکان دهنده
ین افراد با فراگیری آموزش‌های لازم، زیر نظر شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی بخش خصوصی در پیشگیری وقوع جرایمی مانند سرقت پیشتاز هستند.
کد خبر: ۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 16 February 2015
به گزارش تابناک – البرز همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی و راهور استان البرز با حضور رئیس پلیس پیشگیری از نیروی انتظامی برگزار شد.
در این همایش رئیس پلیس پیشگیری ناجا طی سخنانی بر ضرورت توسعه مشارکت‌های مردمی در طرح‌های پلیس  تاکید کرد.
تقی مهری در ادامه سخنان خود به ارائه آموزش‌های لازم به مردم و محله محوری در کار نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: تقویت نگهبانان محله نیز باید به عنوان یک اصل مهم بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.
وی با تأکید بر اینکه آموزش‌های امنیت محله محور طی سال‌های گذشته توانسته تأثیرات بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به این که این طرح مورد استقبال قرار گرفت و تأثیرات بسیار مثبتی داشت، لذا همچنان روند این آموزش‌ها ادامه دارد.
مهری در ادامه سخنان خود از ارائه آموزش به 45 هزار نگهبان محله در کشور خبر داد و افزود: این افراد با فراگیری آموزش‌های لازم، زیر نظر شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی بخش خصوصی در پیشگیری وقوع جرایمی مانند سرقت پیشتاز هستند.
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود به راه‌اندازی سامانه رخدادهای انتظامی خبر داد و تأکید کرد: این سامانه با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم و امنیت پرونده‌ها، از طریق بسترهای الکترونیکی در مناطقی از کشور از جمله تهران، خراسان جنوبی و خوزستان راه‌اندازی شده است.
به گفته وی با راه‌اندازی این سامانه پرونده‌های شاکیان، جرایم و مسایل مختلف اداری انتظامی از طریق این سامانه بین پلیس و دستگاه قضایی به صورت الکترونیکی انتقال می‌یابد.
مهری ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این سامانه در آینده نزدیک نیز در البرز راه‌اندازی می‌شود.
در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی استان البرز نیز طی سخنانی به آمارهای تکان دهنده‌ای اشاره کرد.
علی کامرانی صالح در این سخنان از متلاشی شدن 46 باند قاچاق مواد مخدر در البرز خبر داد و گفت: در این راستا از ابتدای سال تاکنون 16 هزار تن از عاملان توزیع مواد مخدر نیز در این استان دستگیر شده‌اند.
دستگیری 16 هزار عامل توزیع مواد مخدر طی 11 ماه، به طور قطع آماری تکان دهنده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار