امام جمعه فردیس فاش کرد
در نیروگاه منتظر قائم برای خنک کردن برج های آن یک سوم از آب شرب شهرستان فردیس مصرف می شود که باید جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 03 July 2015
در نیروگاه منتظر قائم برای خنک کردن برج های آن یک سوم از آب شرب شهرستان فردیس مصرف می شود که باید جلوگیری شود.
امام جمعه فردیس با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل (ره)، گفت: روز قدس میراث امام است و امام روز قدس را بنیان نهاد تا باعث بیداری مسلمانان جهان شود و دست به دست هم بدهند و اسراییل اشغالگر را از سرزمین های مسلمانان بیرون کنند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با این اقدام به دنبال اتحاد کشورهای اسلامی و آزادی مسلمانان از چنگال زورگویان غاصب بود. 
وی ادامه داد: امسال مردم شهید پرور ایران اسلامی پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به زورگویان و استکبار جهانی خواهند داد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده با پشتیبانی مقام معظم رهبری در حال دفاع از منافع ملی است، گفت: خط قرمز ها برای این تیم مشخص است و امیدواریم به یک توافق خوب که به مصلحت کشور باشد دست یابند و این اتفاق خواهد توانست یک برگ برنده برای کشور ایران باشد.
وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده کشور در این عرصه بادست پر پیروز میدان خواهد بود و ما می توانیم برای دیگر ملت های ستمدیده در جهان الگو باشیم.
امام جمعه فردیس در ادامه به جنایت های گروه داعش پرداخت و گفت: داعشی ها جنایت های زیادی را انجام دادند و هدفشان این است که نشان بدهند ما در همه جای حضور داریم.
وی ادامه داد: آمریکایی ها و اسراییلی ها می خواهند گروه داعش را فقط برای ضربه زدن به اسلام و ایران نگه دارند اما با قدرتی که ایران دارد کسی نمی تواند به این کشور تعرض کند و گور داعشی ها را خواهیم کند. 
امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان می خواهند شورای شهر و شهرداری مستقلی داشته باشند، گفت: اکنون شهرستان فردیس که جمعیت دانش آموزی 70 هزار نفری دارد، اداره آموزش وپرورش مستقلی ندارد و امور آموزشی و تربیتی این شهرستان در کرج تصمیم گیری می شود که نیازمند است این اداره در شهرستان فردیس مستقر شودو همچنین اداراتی از جمله اداره راه و شهرسازی و بنیاد شهید مستقر شوند.
وی ادامه داد: درآمد شهرداریهای مناطق 3 و 10 کرج در شهرستان فردیس در شهرستان کرج هزینه شود که باید این درآمد در حوزه خود فردیس هزینه شود.
وی از استاندار البرز خواست که دستورات لازم در خصوص اداره این حوزه ها و اعتبارات لازم را برای شهرستان فردیس صادر کند. 
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: در نیروگاه منتظر قائم برای خنک کردن برج های آن یک سوم از آب شرب شهرستان فردیس مصرف می شود که باید جلوگیری شود.
ایمانی ادامه داد: اگر نیروگاه منتظر قائم زمین مورد نیاز شرکت آب وفاضلاب استان البرز را تهیه کند، پروژه فاضلاب شهری در این نیروگاه اجرا می شود که با ایجاد تصفیه خانه می توانند از آب آن برای مصارف نیروگاه استفاده کنند.
وی گفت: یکصد میلیون یورو تسهیلات از سوی بانک توسعه اسلامی برای اجرای شبکه فاضلاب فردیس اختصاص یافته، لیکن پرداخت این وام در گرو موافقت ماده 215 طرح فاضلاب کرج است.
به گفته امام جمعه فردیس، با احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب، علاوه بر پیشگیری از آلودگی منابع آبی زیر زمینی، می توان برای آبیاری اراضی کشاورزی پایین دست منطقه استفاده لازم را برد.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار