کد خبر: ۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 04 July 2015
معاون امور جوانان هلال احمر استان البرزگفت: نیمی از اعضای جمعیت هلال احمر در بخش اقدامات بشردوستانه فعالیت دارند.
محمد رضا پویافر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: طبق آخرین آمار اکنون بیش از پنج هزارنفر در معاونت جوانان هلال احمر البرز عضو هستند.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درتلاش هستیم تعداد این اعضا تا پایان سال به  بیش از 10 هزار نفر برسد.
این مسئول ادامه داد: با افزایش تعداد اعضا بدون شک خدمات‌رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان در مواقع ضروری با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای اعضای جمعیت جوانان هلال احمر گفت: این اعضا مدام در دوره‌های امداد و نجات شرکت می‌کنند تا بتوانند از جدیدترین و علمی‌ترین روش‌های امداد رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان اطلاع پیدا کنند.
پویافر اضافه کرد: امداد رسانی به افراد حادثه دیده نیاز به دقت و تخصص ویژه‌ای دارد و اگر کسی با روش‌های امداد رسانی آشنا نباشد ممکن است جان مصدوم را به خطر بیندازد.
این مسئول افزود: بسیاری از مردم تصور می‌کنند که فعالیت‌های هلال احمر تنها به امداد و نجات آسیب دیدگان و مصدومان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی خلاصه می‌شود ولی این طور نیست.
معاون  امور جوانان هلال احمر استان البرز گفت: بیش از نیمی از اعضای هلال احمر دربخش فعالیت‌های بشردوستانه، حمایت روانی ازگروه‌های آسیب‌پذیر و گروه‌های محروم فعالیت دارند. 
وی در پایان یادآورشد: بخشی از فعالیت‌های بشر دوستانه اعضای هلال احمر به صورت نمادین و بخشی دیگر نیز با اجرای برنامه‌های عملی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار