فرمانده انتظامی البرز خبر داد:
گروهی متشکل از 4 خانم و 4 آقا که اقدام به خفت‌گیری، کیف‌قاپی و جیب‌بری می‌کردند شناسایی، دستگیر و از سطح شهر جمع‌‌آوری شدند.
کد خبر: ۶۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 11 July 2015
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند خلافکار بین‌المللی در هشتگرد خبر داد و گفت: این باند مرتکب جرایم متعدد در بخش‌های مختلف کشور و خارج از کشور شده‌ بودند که بررسی در این زمینه توسط نیروهای انتظامی ادامه دارد.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با اشاره به دستگیری باندهای سارقین در البرز که اقدام به سرقت می‌کردند، اظهار داشت: گروهی متشکل از 4 خانم و 4 آقا که اقدام به خفت‌گیری، کیف‌قاپی و جیب‌بری می‌کردند شناسایی، دستگیر و از سطح شهر جمع‌‌آوری شدند.
وی با بیان اینکه این افراد در هیئت‌ها و قسمت‌های مختلف سطح شهر اقدام به فعالیت می‌کردند، افزود: این گروه در هیئت‌ها و مکان‌های خلوت سطح شهر مرتکب عمل خفت‌گیری می‌‌شدند و تاکنون به چندین فقره جرم از این دست اعتراف کرده‌اند که در حال رسیدگی است.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به پیگیری اقدامات دستگیرشدگان باند خلافکار در هشتگرد، گفت: این باند مرتکب جرایم متعدد در بخش‌های مختلف کشور و خارج از کشور شده‌ بودند که بررسی در این زمینه توسط نیروهای انتظامی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست بیش از 40 گوشی از این افراد کشف شد، بیان کرد: بیش از ده‌ها تن مواد مخدر توسط این افراد در داخل کشور جابه‌جا شده که پیگیری این پرونده در نیروی انتظامی ادامه دارد.
کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه رسیدن به این باند از طریق سرشاخه‌ها انجام شده، خاطرنشان کرد: به سبب اینکه سرشاخه‌های متعددی از قبل وجود داشته، نیازمند شناسایی  و پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار