با حضور وزیر ورزش و جوانان
در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از خانه کشتی استان البرز، از ابراهیم جوادی که جزو پیشکسوتان با اخلاق کشتی ایران و جهان به شمار می‌آید، تجلیل شد.
کد خبر: ۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴ 18 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: محمود گودرزی  وزیر ورزش و جوانان بالاخره امروز به استان البرز سفر و در این سفر چند طرح عمرانی را افتتاح کرد.
تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی – ورزشی استان البرز بعد از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار البرز و برخی از مسئولان ارشد این استان به بهره‌برداری رسید.
محمود گودرزی امروز در سفر خود به استان البرز مجموعه ورزشی شهید چمران که شامل زمین فوتبال، 2 زمین بسکتبال، 2 زمین تنیس، 2 زمین والیبال، زمین گلف و سالن اسکواش است را افتتاح کرد.
در ادامه این سفر، وزیر ورزش و جوانان به همراه سید حمید طهایی استاندار البرز خانه کشتی این استان را افتتاح کرد.
بر اساس گزارش رضا گل‌محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز، برای احداث خانه کشتی هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال صرف شده است.
خانه کشتی استان البرز دارای امکانات و تجهیزات استاندارد بوده و ظرفیت تماشاگران آن بالغ بر 500 نفر اعلام شده است.
این طرح در حالی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید که رئيس هیئت کشتی استان البرز پیش از این در گفت‌وگو با تابناک خبر از "استفاده از مصالح نامرغوب در احداث خانه کشتی" البرز داده است.
مصیب ده‌بالایی پنجم بهمن در گفت‌وگویی که با تابناک داشت، اعلام کرد که بهره‌برداري از خانه كشتي در آينده نزديك محقق نمي‌شود.
وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب در تکمیل خانه کشتی، بهره‌برداری از این مجموعه که چندین بار به تعویق افتاده بود باز هم به تاریخ دیگری موکول شد.
لازم به توضیح است،‌ در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از خانه کشتی استان البرز، از ابراهیم جوادی که جزو پیشکسوتان با اخلاق کشتی ایران و جهان به شمار می‌آید، تجلیل شد.
ضمن اینکه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از مسئولان ورزشی استان البرز خواست تا سالن اختصاصی به نام ابراهیم جوادی در البرز احداث شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار