سایپا در البرز می ماند
در نامه بهرام افشارزاده آمده است: با توجه به گذشت بیش از 10 سال از حضور باشگاه سایپا در کرج و جذب علاقه مندان بی شمار و همکاری همه جانبه مسئولان و دست اندرکاران استان البرز، این باشگاه کماکان فعالیت های ورزشی خود را در البرز ادامه دهد.
کد خبر: ۶۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 13 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: در پاسخ به درخواست ها و تلاش های مکرر مدیران باشگاه سایپای البرز، مشاورعالی وزیر و سرپرست حوزه وزارتی، وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد که تیم فوتبال سایپا کماکان در استان البرز ماندگار شده و به تمرین و مسابقات خود ادامه دهد.
در نامه بهرام افشارزاده خطاب به مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا آمده است: با توجه به گذشت بیش از 10 سال از حضور باشگاه سایپا در کرج و جذب علاقه مندان بی شمار و همکاری همه جانبه مسئولان و دست اندرکاران استان البرز و اقدامات آنان برای استانداردسازی زیر ساخت ها طبق تایید 'آی .اف. سی'، این باشگاه کماکان فعالیت های ورزشی خود را درالبرز ادامه دهد.
همچنین برای جلوگیری از تبعات منفی اجتماعی، فعالیت تیم سایپا در البرز ضروری دانسته شده است. 
رونوشت نامه بهرام افشارزاده مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی برای کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ، هیات فوتبال استان تهران ، استاندار البرز و دفاتر نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی ارسال شده است. 
این در حالی است که محمد جواد کولویند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم سایپا خواسته هایی برای ماندن در استان البرز دارد، گفت: مسئولان در تلاش برای تامین خواسته های معقول این تیم هستند.
وی به خبرگزاری ایرنا گفته است: سایپا درتلاش برای رفتن از البرز است و از یک سال پیش این موضوع مطرح شده است.
وی ادامه داد: مجمع نمایندگان البرز درمجلس شورای اسلامی با مدیرعامل قبلی رایزنی داشت و مقرر شد تا یک نفر از کرج به عنوان عضو هیات مدیره بماند.
کولیوند خاطرنشان کرد: دو نفر دراین زمینه معرفی شده اند که تلاش ها برای ماندن این تیم در کرج ازسوی نمایندگان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار