کد خبر: ۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 14 July 2015
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان البرز برای مردم بی‌دفاع یمن در حال انجام است،گفت: در راهپیمایی روز قدس بیش از ۱۶ میلیون تومان برای این امر جمع‌آوری شد.
حسین دیناروندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: مشارکت و استقبال مردم شریف استان البرز در راستای کمک برای یاری رساندن به مردم بی دفاع یمن بی نظیر بوده است.
وی با اشاره به اهداف سازمان داوطلبان و در راستای کمک به محرومان و آسیب‌دیدگان حوادث مختلف، افزود: جمعیت هلال احمر استان البرز با استقرار صندوق جمع آوری کمک‌های نقدی مردم در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و همچنین پایگاه‌های نمازجمعه بیش از  16 میلیون تومان, وجه نقد جمع‌آوری کرد.
دیناروندی خاطرنشان کرد: این طرح با مساعدت 89 داوطلب و تعداد 21 صندوق ثابت و سیار همچنین  17 چادر سلامت در سطح استان البرز انجام پذیرفت.
معاون هلال احمر البرز یادآور شد: هموطنان می‌توانند علاوه بر مراجعه به این صندوق‌ها کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ریالی "99999" بانک‌های ملت، صادرات، رفاه، دی، تجارت، ملی، مسکن، سپه و شهر و شماره ارزی (یورو)99999 بانک ملت و ارزی (دلار) 702070 ملی واریز کنند.
معاون امور داوطلبان از مشارکت بی نظیر مردم شریف البرز برای جمع آوری کمک به مردم بی دفاع یمن قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار