کد خبر: ۶۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 29 July 2015

شهردار کرج بر لزوم ساماندهی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج تأکید کرد.
علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با توجه به افزایش جمعیت روزافزون در کرج و نیاز مردم به خدمات بیشتر از جمله حمل و نقل، ساماندهی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا ایجاد ایستگاه‌های مکانیزه و تلاش برای فراهم آوردن رفاه شهروندان در ترددهای روزانه از طریق ناوگان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ... از اقداماتی است که باید به صورت جدی و اساسی پیگیری شود.
شهردار کرج همچنین بر رفع معضلات ترافیکی این شهر تأکید کرد و افزود: باید با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی حجم ورودی خودروهای شخصی را در شهر کمتر کنیم و مردم بیشتر از خودروهای عمومی استفاده کنند.
ترکاشوند ادامه داد: البته استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط مردم نیازمند فرهنگ‌سازی‌ است که باید این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اجرایی کردن برخی از طرح‌ها برای کاهش بار ترافیکی در کرج زودگذر است و نمی‌تواند گره این معضل را برطرف کند، لذا باید با استفاده از نظرات کارشناسی شده و بهره‌گیری از خروجی‌های شهر الکترونیک به رفع این معضل بپردازیم.

شهردار کرج اجرای پروژه‌های عمرانی ترافیکی را از دیگر راهکارهای عبور از بحران ترافیک به ویژه در کلانشهری همچون کرج که زیرساخت‌های شهری به نسبت جمعیت و تقاضای شهروندی رشد نکرده است، ضروری خواند.

وی گفت: برای اجرای طرح‌های کلان ترافیکی نیز می‌توان از استعداد و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بهره برد که این مهم نیازمند تأمین اعتبار و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار