کد خبر: ۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 30 July 2015
 
نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر البرز گفت: جسم ابرازی برای خدمت رسانی به روح است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حجت الاسلام علی الهی امروز(هفتم مرداد)، درمراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر شهرستان کرج اظهار کرد: هلال احمرسازمانی مردم نهاد است که خدمت به خلق را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.
وی خاطرنشان کرد: در مجموعه هلال احمر خدمت رسان و خدمات گیرنده کاملا مشخص است و اعصا و فعالان جمعیت خادمند و مردم مخدوم.
وی با اشاره به این که خداوند جسم را به عنوان ابزاری برای خدمت رسانی به روح قرار داده گفت: هرچند روح و جسم هردو مکمل هم هستند و یکدیگر را پوشش می‌دهند ولی واقعیت این است خداوند جسم را ابرازی برای خدمت رسانی به روح قرار داده است.
الهی ادامه داد: دراصل این روح است که به انسان شخصیت و حیات می‌بخشد و ارزش واقعی هرفرد به روح اوست و ظاهر و جسمش ارزش چندانی ندارد.
نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان البرز یادآورشد: اگر اعضای جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های خود نیت الهی داشته باشند و خداوند بر روح و ذهن آنها مسلط باشد بدون شک عمکرد آنها هم دراین دنیا و هم در دنیای آخرت نتیجه مطلوبی خواهد داشت.
وی ابراز کرد: خداوند بر تمام اعمال بندگانش ناظر است و بدون شک کسانی درنزد او ارج و قرب دارند که اعمال خود را بانیت الهی و برای رضای او انجام می‌دهند.
گفتنی است دراین مراسم محمودی به عنوان رییس هلال احمرشهرستان کرج منصوب و از زحمات تیمور علی‌خانی،رییس سابق هلال احمر این شهرستان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار