کد خبر: ۷۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 12 August 2015

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرج با بیان اینکه باید وضعیت نقلیه‌ای پایگاه‌های امدادی کرج ارتقاء پیدا کند، گفت: باید زیرساخت‌های لازم در راستای امدادرسانی مطلوب فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، منصور محمودی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های امدادی محور کرج- چالوس که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اینکه به وضعیت مطلوبی در راستای امدادرسانی برسیم باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات امدادی نظیر ست نجات به طور کامل بررسی و بازدید می‌شود، افزود: به سبب اینکه با جان افراد در تماس هستیم از این رو تجهیزات ما باید به روز و نو باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه حساسیت خاصی بر روی پایگاه‌های امدادی است و اجازه نمی‌دهیم تجهیزات فرسوده شود، خاطرنشان کرد: وضعیت نقلیه‌ای پایگاه‌های امدادی استان از جمله شهرستان کرج که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باید ارتقاء پیدا کند تا بتوان در راستای امدادرسانی بهتر عمل کرد.

وی با بیان اینکه در بخش نجات در سیلاب آموزش‌های تخصصی به افراد ارائه می‌شود، تصریح کرد: بحث تیم‌سازی در مناطق پرخطر و حادثه‌خیر در معرض سیل در دستور کار است.

محمودی با تاکید بر اینکه در این طرح سعی می‌شود از افراد بومی استفاده شود تا بتوان در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن خدمات‌ لازم به مردم ارائه شود، یادآور شد: در حال حاضر 4 تیم آماده به کار و فعال در این بخش وجود دارد که آموزش تخصصی را فرا گرفته‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه یک طرفه شدن جاده چالوس در امدادرسانی مشکلاتی را ایجاد می‌کند، گفت: این امر سبب شده زمان رسیدن به صحنه حوادث در این محور نسبت به حوادث درون شهری بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار