کد خبر: ۷۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 12 August 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه در سال جاری تعداد زیادی از پروژه‌های فرهنگی البرز افتتاح می‌شود، گفت: ساختمان اداره ارشاد شهرستان نظرآباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدموسی حسینی‌کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز زیر ساخت مناسبی در بخش فرهنگ و هنر ندارد، اظهار داشت: ضعف زیرساختی استان یکی از مهم‌ترین مشکلات این منطقه در بخش‌های مختلف است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات فرهنگی استان باید زیرساخت‌های آن فراهم شود، افزود: برای تقویت زیرساخت‌ها باید دنبال تامین اعتبار و بودجه مناسب بود.

مدیرکل ارشاد البرز با بیان اینکه خوشبختانه استاندار البرز دغدغه موجود در بخش فرهنگ استان را به خوبی درک کرده و در راستای رفع مشکلات اقدامات خوبی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: سال نخست حضور بنده در البرز بودجه استانی ارشاد البرز 70میلیون تومان، سال دوم 400 میلیون و امسال یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برآورد و پیش‌بینی‌های انجام شده این اعتبار امسال تا 2 میلیارد تومان نیز می‌رسد، تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های زیادی در بخش فرهنگی در سطح استان البرز افتتاح می‌شود.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری یک پلاتو در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز احداث می‌شود، یادآور شد: ساختمان اداره ارشاد شهرستان نظرآباد در سال جاری نیز افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه 200 میلیون تومان برای بخش تئاتر شهرستان فردیس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: امسال سال خوبی است و امید است زیرساخت های مورد نیاز به خوبی فراهم شود تا شاهد ارتقاء استان در بخش فرهنگ و هنر باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار