کد خبر: ۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 30 August 2015

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: هوشمندسازی مدارس در کرج مهمترین اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فاطمه اسکندری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی مدارس تمامی مدارس در این شهرستان را به سمت هوشمند شدن سوق دهیم.

وی ادامه داد: البته تحقق این مهم نیازمند توجه و اهتمام مسئولان است لذا برای اینکه بتوانیم مدارس را در کلانشهر کرج هوشمندسازی نماییم، می‌توانیم از تولیدات داخلی نیز بهره ببریم.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای تجیهز این مدارس از تجهیزات داخلی و محصولات تولید داخل استفاده کنیم.

اسکندری بیان داشت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز است باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد و با شتاب بیشتری این مهم را در سطوح مختلف اجرایی کنند.

وی با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی و سوق دادن خانواده‌ها به سمت خرید کالاهای ایرانی افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به صورت دقیق و کارشناسانه شده از سوی مسئولان انجام شود.

اسکندری گفت: البته تولیدکنندگان نیز باید کالاهای خود را به سمت کیفیت بیشتر سوق دهند و با تولید کالای باکیفیت ایرانی مشتریان بیشتری را برای خرید این کالاها جذب کنند.

وی در ادامه سخنان خود از اختصاص 300 میلیون تومان برای هوشمند کردن مدارس این شهرستان خبر داد و افزد: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی در سال گذشته هوشمندسازی مدارس بوده است که بر این اساس مبلغ 300 میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس سطح شهر اختصاص داده شده است.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: در شهرستان ساوجبلاغ یک شرکت در راستای تولید تخته‌های هوشمند فعال است که می‌توان از محصولات این شرکت به منظور اجرای مصوبه به خوبی بهره برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار