کد خبر: ۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 07 September 2015

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون 60 دستگاه از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج بازسازی شده‌اند.

مهرداد کیانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: از ابتدای سال تا کنون 60 دستگاه از اتوبوس‌های کرج طبق استانداردهای تعیین شده بازسازی شده‌اند که این اقدام در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای نوسازی و بازسازی کلی اتوبوس‌های کرج هزینه شده است.

کیانی ادامه داد: این بازسازی شامل بازسازی کف، بدنه، موتور،گیربکس، سقف، شیشه‌ها و سایر اجرای اتوبوس‌های مستهلک می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه براین، دو میلیارد تومان نیز برای تجهیز اتوبوس‌ها به سیستم خنک کننده در نظرگرفته بود که این اعتبار به تازگی تخصیص و عملیات نصب کولرهای اتوبوس‌ها آغاز شده است.

این مسئول گفت: بنا بود پروسه تجهیز اتوبوس‌ها به سیستم خنک کننده تا اواخر تابستان به پایان برسد تا مردم درگرمای تابستان بتوانند از خنکای کولرهای اتوبوس استفاده کنند ولی متاسفانه به دلیل تاخیر درروند جذب منابع این اقدام به تازگی آغاز شده است.

وی ابرازکرد: امسال اتوبوس‌های سازمان به کولر مجهز می‌شوند تا لااقل مردم درتابستان بعد بتوانند از خنکی هوای اتوبوس‌ها لذت ببرند.

کیانی در پایان گفت: هرچند کیفیت و کمیت خدمات ناوگان اتوبوسرانی کرج قابل مقایسه با پایتخت نیست، ولی به طور قطع به نسبت سایر استان‌ها در جایگاه مطلوب‌تری قرار دارد و با تلاش مسئولان و با جذب اعتبارات، در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش خطوط و تعداد اتوبوس‌های کرج خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار