کد خبر: ۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 02 March 2015

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه گفت: طرح هوشمندسازی کارنامه تاکسیرانان کرجی در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش فارس پرویز اسکندری در حاشیه بازدید از خطوط تاکسی در کلانشهر کرج با تأکید بر توسعه ناوگان تاکسیرانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست اقدام این سازمان اجرای طرح هوشمندسازی کارنامه تاکسیرانان است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات در ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر است.‌
این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور در مرحله مطالعات کارشناسی است، افزود: تعویض کارنامه و پروانه بهره‌برداری تاکسیرانان پس از این مطالعات تعویض و هوشمند خواهد شد.
اسکندری خاطرنشان کرد: فاز اول طرح تعویض کارنامه تاکسیرانان به زودی اجرایی می‌شود.
وی صدور برگ مرخصی و تمدید کارنامه و تعویض به صورت الکترونیکی را از مزیت‌های اجرای طرح مذکور برشمرد و گفت: موضوع پرداخت کرایه نیز از طریق سامانه‌های الکترونیکی در حال پیگیری بوده که این مهم با توجه به شرایط اقتصادی تاکسیرانان ارزیابی شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این‌که بیش از 60 درصد از جابه‌جایی‌ها توسط تاکسی‌ها انجام می‌‌شود، تأکید کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما نوسازی و بهسازی این ناوگان است.
اسکندری تصریح کرد: تقویت خدمت‌رسانی به شهروندان و تعویض تاکسی‌های فرسوده و ورود تاکسی‌های نو و استاندارد به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است که به صورت جدی مورد حمایت است.
این مسئول، تعداد تاکسی‌های واجد الشرایط تعویض را دو هزار دستگاه دانست و اضافه کرد: از این تعداد یک‌هزار و 800 دستگاه تاکسی نوسازی شده و در اختیار رانندگان قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به حذف پول خرد در پرداخت کرایه تاکسی اشاره کرد و گفت: اجرایی شدن این طرح یکی از اولویت‌های این سازمان است.
به گفته اسکندری، با فراهم کردن تسهیلات بانکی در آینده‌ای نه چندان دور این طرح اجرایی می‌شود.
اسکندری همچنین به کاهش آمار تصادفات سال جاری نسبت سال گذشته اشاره کرد.
وی با بیان اینکه کاهش این آمار 15 درصدی بوده است، خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی در خصوص ایجاد امنیت و آموزش‌های رانندگان در این زمینه همچنین نظارت بر رعایت 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار