کد خبر: ۹۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 15 September 2015
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان فردیس گفت: تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخابات شکو همند و قانونمند در این شهرستان اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد رضا فلاح نژاد روز دوشنبه در نشست هم اندیشی اعضای ستاد انتخابات شهرستان فردیس در محل فرمانداری افزود: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات رعایت دقیق قانون است.

وی تصریح کرد: با عنایت به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفند سال جاری، به منظور برنامه ریزی و توجه دقیق به برنامه زمان بندی انتخابات، مهیا نمودن و پیش بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات مطلوب و شایسته، ستاد انتخابات شهرستان تشکیل شد.

وی گفت: امسال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی یک کار حساس و پراهمیت از نظر سیاسی بوده چرا که صحنه زورآزمایی جریانات سیاسی کشور است و از طرفی در کنار آن انتخابات مهم خبرگان نیز برگزارمی شود.

وی ادامه داد: اهمیت دیگر موضوع انتخابات وجود مسائل جهانی و شرایط کشورهای پیرامون ما است که با توجه به چنین شرایطی باید زمینه های مشارکت حداکثری مردم و برگزاری یک انتخابات بانشاط و سالم را فراهم کنیم.

رییس ستاد انتخابات فردیس اظهار داشت: مهمترین وظیفه این ستاد برگزاری صحیح و سالم انتخابات در یک فضای رقابتی سالم است به نحوی که خدشه ای به آن وارد نشود.

فلاح نژاد انتخابات را یک پروژه ملی بیان کرد و برگزاری انتخابات برای پرسنل فرمانداری یک فرصت جهت ارائه خدمت به مردم و نظام دانسته وخواستار اهتمام همه اعضا در این خصوص شدند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار