کد خبر: ۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 16 September 2015
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: 700 خانواده روستایی برای دریافت تسهیلات طرح‌های تولیدی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمدرضا رضوی اظهار کرد: بیش از 1300 نفر در قالب 700 خانوار روستایی جهت دریافت تسهیلات طرح‌های تولیدی به بانک عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر نقش‌آفرینی مردم و همه فعالان اقتصادی به منظور مشارکت حداکثری آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی و در اجرای حمایت‌های مقرر در ماده 4 آیین‌نامه اجرایی ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، در دولت تدبیر و امید برای رفع فقر مناطق روستایی، جمعیت پایدار، ارتقای سطح کیفیت زندگی روستاییان، ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری آنان، «طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا» را ابلاغ نموده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه زیرساخت‌های روستایی را می‌توان سرمایه‌های عمومی و اجتماعی روستاها دانست، افزود: توسعه زیرساخت‌های اجتماعی، فیزیکی و نهادی موجب بهبود شرایط،کیفیت زندگی و معیشت مردم محلی و ارتقای کارایی زندگی اجتماعی و اقتصادی آنان خواهد شد.

رضوی تصریح کرد: با توجه به استقبال روستاییان و تلاش مدیران، استان البرز از استان‌های پیشرو در اجرایی نمودن این طرح می‌باشد و از تمامی دستگاه‌های مرتبط انتظار می‌رود حمایت‌های همه‌جانبه را در امر تسریع و اجرایی شدن این طرح را داشته باشند.

گفتنی است، در این جلسه دو طرح مشارکتی با عضویت بیش از 1300 نفر در قالب 700 خانوار روستایی جهت انجام مراحل قانونی پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار