کد خبر: ۹۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 20 September 2015
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 500 واحد گشت پلیس اعم از خودرویی، موتورسوار و پاس پیاده در البرز فعال می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در حاشیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم به منظور اجرای برنامه‌های ترافیکی و انتظامی در استان البرز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری و آموزش و پرورش نیز آمادگی کامل برای ورود به سال تحصیلی جدید را داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه استان البرزدر سال تحصیلی جدید 400 هزار دانش‌آموز و 110 هزار دانشجو را در سطح استان البرز در خود جای داده است افزود: با آغاز مهرماه و برانجام دقیق خدمات به این قشر نیاز داریم تا تمامی دستگاه‌ها تعاملات سازنده‌ای را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تمامی اقدامات در حوزه ترافیکی و انتظامی انجام شده است تأکید کرد: در حوزه سرویس مدارس و ساماندهی به آنها نیز اقدامات و تمهیدات لازم انجام شده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان برای تردد در سطح شهر از سرویس استفاده نمی‌کنند، به آنان توصیه کرد که به هیچ‌وجه برای جابه‌جایی از خودروهای شخصی استفاده نکنند چرا که خودروهای عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس امن‌ترین وسیله برای جابه‌جایی آنها در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا ساعت تعطیلی مدارس نیز با آموزش و پرورش هماهنگ شده است که در این حوزه نیز اقدامات امنیتی و انتظامی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح‌های امنیتی و انتظامی شاهد ارتقای بسترهای انتظامی در این حوزه و در سال تحصیلی جدید باشیم.

کامرانی صالح در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شده به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر امروز شاهد امنیت و نظم در کشور هستیم، ‌مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود و با شجاعت در جبهه‌ها حاضر شدند و از مرزهای این کشور دفاع کردند.

وی انتقال آرمان‌های شهدا به نسل امروز را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید هر چه در توان داریم در مسیر انتقال این ارز‌ش‌ها به نسل امروز به کار گیریم و نوجوانان و جوانان را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار