کد خبر: ۱۰۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 28 September 2015
نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل ضررها و مشکلاتی که انتقال آب از کرج به تهران در پی دارد، معتقدیم این طرح باید منتفی شود.

خبرگزاری فارس: مسئله انتقال آب از کرج به تهران منتفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: استان البرز و کلانشهر کرج دارای طبیعت بکر و زیبایی است که خود برای تأمین آب دچار مشکل است لذا با توجه به اینکه انتقال آب از کرج به تهران می‌تواند مشکلات این استان را دو چندان کرده و ضررهای جبران ناپذیری را به استان وارد کند لذا معتقدیم این طرح باید منتفی شود.

وی تأکید کرد: استان البرز با توجه به نزدیکی به تهران باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد اما ورود برخی از مشکلات تهران به کرج نیز بر معضلات این استان افزوده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به شهر جدید هشتگرد و ساخت منازل مسکن مهر در این شهر اشاره کرد و گفت: این شهر نیز با مشکلات بسیاری از جمله عدم تأمین آب شرب مواجه است.

به گفته اکبریان هم اکنون 20 هزار واحد مسکونی در هشتگرد آب شرب ندارند و این می‌تواند معضلات و مشکلات بسیاری را برای مردم در این منطقه به همراه داشته باشد.

وی توجه به رفع مشکلات استان البرز را خواستار شد و گفت: نبود فاضلاب شهری، نبود زیرساخت‌ها و .... ازمهمترین مشکلات این استان است.

این مسئول توجه به مسائل زیست محیطی را در این استان مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر چه این استان دارای مناطق بکر و زیبایی است و می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین استان‌ها در زمینه گردشگری محسوب شود اما فقر زیرساخت‌ها این مهم را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی وجود مشکلاتی در زمینه بهداشت، آموزش و کمبود سرانه‌های درمانی و فرهنگی و ... را از دیگر مشکلات این استان برشمرد و از مسئولان خواست تا تدابیر ویژه و اساسی را برای رفع این معضلات بیندیشند.

وی در ادامه سخنان خود به پدیده گرد و غبار در این استان اشاره کرد و افزود: متأسفانه امسال شاهد بروز پی در پی این پدیده در استان بودیم که لازم است اقدامات کارشناسی شده و تأثیرگذاری دراین حوزه از سوی مسئولان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار