کد خبر: ۱۰۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 28 September 2015
استاندار البرز با اشاره به وجود بیش از 3 هزار واحد صنعتی در استان البرز بر ساماندهی این واحدهای صنعتی در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان با توجه به اینکه استان البرز دارای واحدهای صنعتی بسیاری است، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از این واحدها خارح از شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، لذا ساماندهی واحدهای صنعتی باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: وجود این صنایع در برخی از محدوده‌های شهری سبب بروز برخی مشکلات شده که لازم است تدابیر لازم برای ساماندهی انتقال این صنایع انجام شود.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه وجود این صنایع نیز می‌تواند در توسعه چرخه‌های اقتصادی استان تأثیرات بسیار بالایی داشته باشد، افزود: در این راستا با ساماندهی و رفع مشکلات این صنایع باید تلاش شود تا فعالیت‌های آنان ارتقا یافته و به سمت شکوفایی بیشتر گام بردارند.

طهایی خاطرنشان کرد: برای خروج از وضعیت موجود در عرصه اقتصادی باید همگی تلاش کرده و به سمت توسعه و تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

وی یکی از مهمترین مشکلات استان البرز را نزدیکی به پایتخت و تأثیر گرفتن از مشکلات تهران عنوان کرد و افزود: متأسفانه استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت دارای مشکلاتی است که لازم است تدابیر لازم برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

استاندار البرز بیان داشت: نبود زیرساخت‌های اساسی در زمینه‌های مختلف نیز سبب شده است که به مشکلات این استان افزوده شود.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در طالقان گفت: این بیماری نیز با حضور به موقع دامپزشکی استان البرز مرتفع شده است.

وی با اشاره به وجود دو سد مهم طالقان و کرج در این استان بیان داشت: این سدها بخشی از آب شرب مردم تهران را نیز تأمین می‌کنند، لذا با توجه به این مهم باید نگاه ویژه‌ای را به مردم در این استان داشته باشیم.

استاندار البرز از دیگر مشکلات موجود در این استان را بروز پدیده گرد و غبار عنوان کرد و ادامه داد: استان البرز نیز با پدیده گرد و غبار دست به گریبان است که لازم تمهیدات اساسی برای برون رفت از این مشکل اندیشیده شود.

طهایی با اشاره به اینکه استان البرز دارای مناطق بکر و زیبایی است، گفت: می‌توانیم با توسعه طرح‌های خدماتی مسئله گردشگری را در استان البرز با رونق بیشتری همراه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار