امام جمعه کرج گفت: اساساً تمدن ایران اسلامی قهرمان سازی یا مقاوم سازی است. دیگران ایران را در این موضوعات به خوبی شناخته‌اند اما عده‌ای در داخل با نفهمی به دنبال ناامیدسازی مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 25 May 2024

تمدن ایران اسلامی قهرمان‌سازی است؛ عده‌ای در داخل با نفهمی به دنبال ناامیدسازی مردم هستند

به گزارش «تابناک البرز» سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و تعدادی از کارگزاران خدوم و جهادی نظام اسلامی مطرح کرد: ملت بی نظیر ایران با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر این شهدا و تکریم رئیس جمهور و همراهان شهیدش در سراسر کشور بار دیگر حماسه آفرینی کردند.

وی گفت: اینکه بیگانگان علیرغم میل باطنی خود از ایران و ایرانی تعریف می‌کنند، یک فضیلت است. آنها می‌گویند هر اتفاق سخت و زمین گیر کننده‌ای که برای ایران می‌افتد، موجب قدرتمندتر و عزتمندتر شدن این کشور می‌شود. اساساً تمدن ایران اسلامی قهرمان سازی یا مقاوم سازی است. دیگران ایران را در این موضوعات به خوبی شناخته‌اند اما عده‌ای در داخل با نفهمی به دنبال ناامیدسازی مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه شاید کار آنها در انتخابات پیش رو بیشتر نیز شود که با توکل به خدا بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی روسیاه خواهند شد، عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائل این روزها در مقابل اولین شگرد دشمنان که ایجاد اختلاف و تنش و دوقطبی و چندقطبی سازی است، تقویت همدلی اجتماعی است. ما گوش به فرمان رهبری هستیم که با تکیه بر خدا آرام است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری این آرامش را به جامعه نیز منتقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: همه باید مراقب باشید در دام شیطان و دشمنانی که شبهه افکنی و ایجاد تردد می‌کنند گرفتار نشوید. همه شما به خوبی درک کرده‌اید که حضور مردم و شگفتی که در بدرقه رئیس جمهور شهید به وجود آوردند چشم دشمنان را کور کرده است.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید در عرصه‌های مختلف مدیریتی با وجود موانع بسیار و کارشکنی‌ها و زیرساخت‌های خراب به خوبی امتحان داد. هشتمین رئیس جمهور که خادم امام هشتم بود عهد کرده بود که برای ملت خادم باشد، چه در کسوت تولیت آستان قدس رضوی، چه در کسوت ریاست قوه قضائیه و چه در کسوت ریاست جمهوری خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرد که بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه کرج با تاکید بر ضرورت بازگو کردن و تبیین خدمات ارزنده آیت الله رئیسی در جامعه عنوان کرد: شهید جمهور توقع مردم از رئیس جمهور را بالا برد و آن را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. او نشان داد که رئیس دولت در نظام اسلامی باید بدون منت، با قدرت و بدون پرداختن به حواشی خدمت کند. او خود را شخص دوم یا شخص اول اجرایی کشور نمی‌دید، بلکه خود را کارگزار نظام و یاور رهبری می‌دانست.

وی با بیان اینکه او امور را پشت میز یا از طریق ویدئوکنفرانس و … دنبال نمی‌کرد، بلکه وسط میدان و در همه حال در کنار مردم بود، اظهار کرد: از اوایل کاندیداتوری تا همین اواخر به او طعنه می‌زدند و وی را تخریب می‌کردند اما امام رضا (ع) برای او جبران کرد، مواظب نفاق و چرب زبانی این طیف باشید. آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود دستاوردهای فراوانی داشت که باید مکرر بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری خود ۲۸ سفر به ۲۳ کشور جهان و ۴۷ سفر استانی داشت. او با «ما می توانیم» وارد صحنه شد و نتیجه را به «ما توانستیم» تبدیل کرد. تمام وجود این مرد امید همراه با عقلانیت و آینده بینی بود و به بیانیه گام دوم انقلاب که عنصر اصلی آن امید است، کاملاً باور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار