رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: حداقل تا ۱۰ سال آتی ظرفیت دفن اموات در بهشت سکینه(س) وجود دارد و با توسعه آرامستان این زمان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ 27 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمودی‌نژاد با بیان اینکه آرامستان بهشت سکینه (س) با مساحت 70 هکتار جامع‌ترین آرامستان استان البرز است، ‌اظهار داشت‌: ‌این آرامستان حداقل تا 10 سال آتی ظرفیت دفن اموات را خواهد داشت.

‌رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه این آرامستان سال 54 در کیلومتر 15 اتوبان کرج ـ قزوین تاسیس شده و هم‌اکنون با توجه به امکانات موجود، جامع‌ترین آرامستان استان محسوب می‌شود، افزود:  مساحت حال حاضر آرامستان 70 هکتار است و در آینده نزدیک ‌گسترش و توسعه این آرامستان از طریق تملک اراضی و املاک اطراف انجام خواهد شد.

‌وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت فعلی و برنامه‌های توسعه‌ای که برای این نقطه در نظر گرفته شده آرامستان فوق حداقل تا 10 سال آینده جوابگوی نیازهای منطقه خواهد بود.، تصریح کرد: وجود صفر تا 100 امکانات مورد نیاز برای آماده‌سازی، تطهیر و دفن اموات در این آرامستان باعث شده مراحل مذکور ظرف کمتر از 30 دقیقه انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با بیان اینکه این امکانات و تسریع در انجام امور مرتبط با تدفین اموات با توجه به شرایط خاص و بحرانی مراجعه کنندگان این مجموعه از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج کوشیده ‌شرایط و محیط را به نحوی شایسته مهیا کند که مراجعه‌کنندگان با کم‌ترین دردسر و مشکل بتوانند اموات خود را در این آرامستان دفن کرده و مراسم مرتبط را نیز برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار