کد خبر: ۱۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 30 November 2015

ماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با منطقی قوی چهره استکبار و قدرت‌های زورگوی غربی را افشا کردند.

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به دومین نامه مقام معظم رهبری به عموم جوانان در کشورهای غربی اظهار داشت: این نامه یکی از سندهای تاریخی و ارزشمند تاریخ بشریت است.

وی تصریح کرد: باید قدردان و شکرگذار خداوند باشیم،‌ زیرا در عصری زندگی می‌کنیم که رهبری فهیم، عالم،‌ مدبر، هوشمند و با بصیرت جامعه اسلامی و عموم امت اسلام را هدایت می‌کنند.

این نماینده مجلس افزود: دومین نامه مقام عظمای ولایت به جوانان غربی از چند جهت حائز اهمیت و بسیار مهم است و باید نخبگان، افراد فهیم و آگاه زوایای مختلف این نامه را به درستی تحلیل و برای جوانان در سراسر جهان تبیین کنند.

کولیوند گفت: نخستین محور مهم این نامه، افشا کردن چهره استکبار جهانی است و رهبری فرزانه انقلاب با منطق قوی و مستحکم، این مهم را انجام دادند.

وی افزود: در شرایطی که رسانه‌ها در اختیار حاکمان غربی، چهره‌ای دروغین از خود ساخته و به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات مستکبران به ویژه رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی هستند، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به خوبی چهره واقعی این رژیم‌ را برای جوانان غربی ترسیم فرمودند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: محور مهم دیگر این نامه مربوط به افشاگری معظم‌له نسبت به تروریسم و حمایت حاکمان غربی از تروریست‌ها است.

کولیوند افزود: در شرایطی که غربی‌ها با استفاده از رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی، حمایت از تروریست‌های در همه ابعاد را مخفی می‌کنند، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به طور دقیق و با منطقی قوی، چهره واقعی حامیان تروریسم افشا کردند.

وی ادامه داد: دیگر محور مهم این نامه مربوط به مباحث فرهنگی است و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی توطئه حاکمان غرب برای تسلط فرهنگی بر دیگر ملت‌ها را تشریح و برای جوانان ساکن کشورهای غربی تبیین فرمودند.

این مسئول گفت: نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان کشورهای غربی سندی مهم و تاریخی است و به دلیل منطق قوی و ادبیات منحصر به‌فرد، مورد استقبال بسیار زیاد و بی‌نظیری از سوی مخاطبان قرار گرفته است.

کولیوند در پایان اظهار داشت: حال وظیفه روشن‌فکران جهان اسلام و روشن‌فکران واقعی جهان غرب است تا ابعاد مختلف این نامه مهم و تاریخی را به درستی برای جوانان غربی تشریح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار