کد خبر: ۱۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 16 March 2015
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: موضوع ساماندهی بیمارستان کوثر با توافق صورت گرفته بین شهرداری منطقه 6 و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، به زودی عملیات بازسازی آن آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری کرج، عزیز صدرنژاد اظهار داشت: از آنجا که بیمارستان کوثر مدت‌هاست که مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست؛ لذا به منظور فعالیت مجدد نیازمند بازسازی و نوسازی می‌باشد که در همین ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز مذاکراتی را آغاز کرده‌اند.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، توجه به نیازها و دغدغه‌های شهروندان در حوزه بهداشت عمومی و سلامت را ضروری دانست و اظهار داشت: با راه‌اندازی مجدد بیمارستان فوق‌، بخشی از نیازهای درمانی شهروندان تامین خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: بنا به ضرورت و لزوم تامین رفاه حال شهروندان، راه‌اندازی مجدد این بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز پیگیری می‌شود که در این ارتباط، شهرداری منطقه نیز مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.
صدرنژاد در پایان خاطرنشان ساخت: نیازهای بهداشتی و درمانی از جمله نیازهای اصلی شهروندان است و تامین این مهم از دغدغه‌های مسئولین شهری می‌باشد که راه‌اندازی مجدد این بیمارستان موجب رضایت شهروندان خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار