کد خبر: ۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ 30 January 2015

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع ) ، کاروان خدام حضرت فاطمه معصومه (س) عصر پنج شنبه در میان استقبال پرشور مردم وارد استان البرز شد.
به گزارش ایرنا، آیین استقبال از این کاروان با حضور صدها تن ازعاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع )، از میدان توحید تا امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد.
پس از حضور این کاروان در حرم مطهر امامزاده حسن (ع )، تعدادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع ) به مداحی پرداختند.
همچنین برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی درخصوص کرامات حضرت معصومه (س ) از ویژه برنامه های این آیین معنوی بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز درحاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان از خدام حضرت معصومه (س) به مدت سه روز میهمان مردم استان البرز خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین' محمد صالحی ' افزود: دراین مدت ویژه برنامه هایی در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: این کاروان با هدف ترویج معنویت و آشناسازی بیشتر مردم با کرامات حضرت معصومه (س) و اهل بیت (ع) وارد استان شده است .
صالحی ، برپایی دعای ندبه در مهدیه کرج، عیادت از بیماران در بیمارستانهای استان البرز و شرکت در نماز جمعه کرج از جمله برنامه های این کاروان ذکر کرد.
وی ، استقبال پرشور مردم استان البرز به ویژه کلانشهر کرج از این کاروان را نشانه عشق و اردات قلبی این مردم به خاندان عصمت و طهارت (ع ) دانست و گفت: عشق به خاندان رسالت (ص) در وجود تک تک البرزی و مردم مسلمان ایران موج می زند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه البرز، اهدای چادر به تعدادی از دانش آموران دبیرستان دخترانه شاهد را از دیگر برنامه های این کاروان برشمرد.
وی افزود: همزمان با شب شهادت حضرت معصومه (س) با حضور این کاروان در ورزشگاه سپاه کرج مراسم عزاداری برگزار می شود.
برپایی آیین های ویژه در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ از دیگر برنامه هایی است که همزمان با حضور این کاروان در استان البرز نیز برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار