کد خبر: ۲۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 15 April 2015
فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه نبود حتی یک تخت بیمارستانی در فردیس از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان است، گفت: به همت دانشگاه علوم پزشکی البرز بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی در فردیس احداث می‌شود.
به گزارش تسنیم مهدی مهرور در جلسه مجمع خیرین سلامت البرز که پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه کرج که با حضور نماینده  ولی فقیه البرز بر گزار شد،با  اشاره به اینکه این شهرستان نیازمند به توجه ویژه میئولان در بخش بهداشت و درمان است،  اظهار داشت: نبود حتی یک تخت بیمارستانی در فردیس از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان است.
فرماندار  با تاکید بر اینکه به همت دانشگاه علوم پزشکی البرز بیمارستان 160 تخت‌خوابی در فردیس احداث می‌شود، بیان کرد: زمینی به مساحت یک و نیم هکتار از سوی شهرداری و شورای شهر کرج برای این امر تخصیص داده شده است.
 بروکراسی اداری ناشی از عدم توجیح و شناخت مسئولان به مسائل مربوطه است
مدیرکل ورزش البرز با بیان اینکه متاسفانه مسئولان استان البرز شناخت کافی نسبت به مشکلات استانی ندارند، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل این امر عدم ثبات مدیریتی در البرز است.
رضا گل‌محمدی با تاکید بر اینکه متاسفانه در جذب مخاطب نتوانستیم به خوبی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: توان و ظرفیت مجمع خیرین سلامت بسیار بالا است اما ان‌گونه که شایسته است نتایج خوبی به دست نیاورده‌ایم.
وی  با بیان اینکه زنجیره این مجمع به خوبی تمکیل نشده است، اظهار داشت: متاسفانه روحیه انتقادپذیری مسئولان البرزی پایین است.
600 میلیون تومان برای بحث دیالیز مهدیه کرج در نظر گرفته شد
عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه منابع و سرمایه فروانی در طرح تحول سلامت وجود داشت، گفت:متاسفانه در استان البرز با توجه به سبب نبود زیرساخت مناسب امکان جذب منابع وجود نداشت.
محمدصادق باغستانی با یک همکاری و توان ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز اقدامات خوبی در راستای بیمارستان کوثر وابسته به تامین اجتماعی نیروهای مسلح انجام شد، افزود: خوشبختانه سرانه خدماتی این بیمارستان به شورا واگذار شد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر کرج با اشاره به اینکه با در اختیار گرفتن این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی البرز سرانه تخت استان افزایش می‌یابد،خاطرنشان کرد: در حال تفاهم هستیم تا این بیمارستان در اختیار دانشگاه قرار گیرد و سرانه تخت البرز افزایش یابد.
باغستانی اظهار داشت: مبلغ بالغ بر 600 میلیون تومان برای بحث دیالیز مهدیه کرج در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار