کد خبر: ۲۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


معاون سیاسی،‌ امنیتی استاندار البرز از فعالیت 440 سمن در این استان خبر داد و بر ضرورت استفاده از ظرفیت این سمن‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الله ملاصالحی ظهر امروز در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان البرز، اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت این سمن‌ها برای رفع مشکلات و حل بسیاری از معضلات می‌تواند تأثیرگذار باشد، لذا با استفاده از ظرفیت این سمن‌ها می‌توانیم به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از این سمن‌ها نیز باید یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد تا بتوانیم بهره‌برداری درستی را از این ظرفیت داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به توسعه و پیشرفت حفظ اتحاد و همدلی است، بدین منظور باید این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در این زمینه از ظرفیت سمن‌ها نیز استفاده کنیم.

ملاصالحی یکی از مهمترین معضلات امروز استان البرز را وجود چهار زندان بزرگ در این استان عنوان کرد و بیان داشت: باید شرایطی به وجود آید که بتوانیم خروج این زندان‌ها را از این استان داشته باشیم، زیرا وجود این زندان‌ها تبعات اجتماعی و معضلات بسیاری را به همراه دارد.

معاون استاندار البرز در ادامه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را در استان البرز مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف استان باید اقتصاد مقاومتی را مهمترین اولویت خود بدانند و بر اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه مصمم باشند.

ملاصالحی بیان داشت: پیش رفتن به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر از مهمترین اهداف اجرایی کردن طرح اقتصاد مقاومتی است که باید با جدیت بیشتری از سوی تمامی مسؤولان دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار