کد خبر: ۲۷۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 08 August 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بر تشکیل اتاق فکر برای بررسی نحوه توسعه اقتصادی در استان البرز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار وظیفه این اتاق فکر را چگونگی عملیاتی کردن توسعه اقتصادی و رویکردها و راهبردهای پایه توسعه استان البرز تعیین کرد.

وی بر تشکیل اتاق فکر بر تعیین نحوه توسعه سرمایه‌گذاری در استان البرز و همچنین تشکیل جلسات هم‌اندیشی با حضور نخبگان و استادان دانشگاهی، تاکید کرد.

معاون استاندار البرز ضمن تشریح و تبیین اهداف و برنامه‌های دولت در استان البرز، اهتمام تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی را در بهبود وضعیت معیشت و ارتقای شاخص‌های اقتصادی و تسریع در عملیاتی کردن اهداف تبیین شده در برنامه چشم‌انداز استان از جمله ایجاد بندر خشک، احداث پایانه صادراتی و تشکیل و احداث شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان البرز را خواستار شد.

کامکار مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به پیگیری تا حصول نتیجه نمود و در این زمینه نیز دستور تشکیل اتاق فکر توسعه اقتصادی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار