استاندار البرز از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا سوخت فرودگاه پیام همانند سوخت مسافری تأمین شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 24 September 2016
سید حمیدطهائی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت: تا کنون 16 جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تشکیل شده و تصمیمات خوبی نیز در این حوزه اتخاذ شده است.
وی افزود: برش استانی برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در کنار وظایف دستگاه ها مشخص و بخشی از اقدامات و برنامه ها به اجرا رسیده است.
طهائی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان البرز گفت: تلاش های انجام شده در استان طبق راهبردهایی که دولت تعیین کرده است، رتبه البرز را به جایگاه دهم کشور در جذب منابع ملی رسانده است.

توافقات برجام در اقتصاد البرز مثبت بوده است

استاندار البرز با بیان اینکه پس از برجام نیز گام های خوبی در توسعه روابط اقتصادی خارجی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تا کنون 11 شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در استان با مشارکت بخشی خصوصی سرمایه گذاری داشته و فاز یک برخی از آنها نیز به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در سال البرز بیش از 3400 واحد صنعتی،تولیدی و معدنی مستقر است و در بخش کشاورزی نیز با وجود وسعت کوچک استان در حوزه هایی رتبه های نخست را در تولید محصولات بدست آورده ایم.
طهائی با بیان اینکه البرز در علم و دانش و فناوری نیز از استان های شاخص و قطب علم و فناوری کشور محسوب می شود، افزود: از 12 واحد پژوهشی 8 واحد علمی و تحقیقاتی ملی در این استان واقع هستند.
استاندار البرز با اشاره به تفویض اختیارات به مدیران مناطق گفت: با توجه به اینکه 100 اختیار به مدیران مناطق واگذار شده است بنابراین انتظار می رود مسئولان امر نیز در تصمیم گیری ها یاری دهنده باشند.
طهائی گفت: فضای وحدت بخشی در استان البرز بین مسئولان، نمایندگان، قوه قضائیه و... وجود دارد که در تسهیل امور تأثیر گذار می باشد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید دولت اعتدال است و این اعتدال در البرز حاکم است.
طهائی همچنین با اشاره به ظرفیت فرودگاه پیام گفت: این مرکز قطب اقتصادی منطقه بشمار می رود و برای احداث نمایشگاه دائمی بین المللی این منطقه مکان یابی شده است.
وی افزود: فرودگاه پیام البرز دروازه خروج کشور برای صادرات و واردات است بنابراین انتظار می رود سوخت یارانه ای برای صادرات محصولات به کشورهای همسایه تأمین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار