کد خبر: ۳۱۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 18 October 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: مشکلات صنایع استان بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباداله کامکار ظهر امروز در نشست بررسی نیازمندی‌ها و مشکلات صنایع استان البرز افزود: یکی از مهمترین اولویت‌ها ما در این معاونت بررسی و رفع مشکلات صنایع در استان است.

وی ادامه داد: هم اکنون مصوبات بسیاری برای رفع مشکلات صنایع در استان البرز به تصویب رسیده است که می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه صنایع و بازگرداندن آنها به چرخه تولید باشد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: استان البرز دارای 3500 واحد تولیدی و صنعتی است و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم در این عرصه در کشور محسوب شود.

کامکار با اعلام اینکه باید از این ظرفیت در مسیر توسعه اقتصادی استفاده شود، خاطرنشان کرد: لازم است تا با شناسایی واحدهای نیمه فعال و غیرفعال و ارائه تسهیلات به این واحدها،‌ آنها را به سمت توسعه و تولید سوق داده و مسیر تحولات را در اقتصاد استان و کشور ایجاد کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تقویت واحدهای صنعتی و تولیدی در سایه حمایت از آنها امکان‌پذیر است افزود: مسؤولان باید برای تحقق شعار امسال و توسعه اقتصادی مهمترین اولویت خود را تقویت تولیدات داخلی بدانند و مردم نیز با خرید کالاهای ایرانی ما را در این مهم یاری دهند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نیز باید در مسیر کیفی سازی تولیدات خود اقدامات مهمی را انجام دهند افزود: کیفی کردن محصولات می‌تواند در جذب مشتری و حتی بازارهای جهانی نیز تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر معاون وزیر صنعت به استان البرز گفت: در این سفر نیز بسیاری از مشکلات صنایع استان به معاون وزیر ارائه شد و امیدواریم اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

کامکار در ادامه همچنین به ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی در استان اشاره کرد و بیان داشت: این ستاد گامی مهم در جهت شناسایی واحدهای نیمه فعال و غیرفعال است و تاکنون توانسته اقدامات موثری را در این زمینه انجام دهد.

وی تصریح کرد: شناسایی واحدهای مشکل‌دار و بررسی مشکلات واحدها و همچنین معرفی آنها به بانک‌ها نیز از مهمترین اقدامات این ستاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار